Gratis elektronische bibliotheek

Zegeningen van de kosmos. Wijsheid van het hart van de Aramese woorden van Jezus - N. Douglas-Klotz

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: augustus 2007
BESTANDSGROOTTE: 9,12
ISBN: 9789086180042
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: N. Douglas-Klotz

Alle N. Douglas-Klotz boeken die u van ons leest en downloadt

Omschrijving:

Jezus sprak in het aramees, een taal dicht bij de aarde en rijk aan beeldende kracht. Zegeningen van de kosmos bechrijft evenals het eerdere boek Gebeden van de kosmos de uitspraken van Jezus; in dit geval de zaligsprekingen in het Evangelie van Lucas.Bij idere vertaling vanuit het aramees volgt een uitleg van de tekst en een lichaamsgebed. Zo wordt dit boek een mogekijkheid tot een eigen ervaring van de betekenis van deze woorden.Yeshna (Jezus) laatste woorden tot zijn apostelen (Joh. 14) zijn een boodschap, niet alleen voor hen, maar voor de hele mensheid.

... beperkingen van het denken naar de bron in jezelf van licht, liefde en geluk ... De Wijsheid Van Het Hart - Leven vanuit je hart. Op zoek ... ... . Jij bent zoveel meer dan dat je denkt te zijn! We laten ons vaak leiden door dat vervelende kritische stemmetje in ons hoofd en gaan zelfs denken dat we dat zijn. OMSCHRIJVING. Jezus sprak in het aramees, een taal dicht bij de aarde en rijk aan beeldende kracht. Zegeningen van de kosmos bechrijft evenals het eerdere boek Gebeden van de kosmos de uitspraken van Jezus; in dit geval de zaligsprekingen in het Evangelie van Lucas.Bij idere vertaling vanuit het aramees volgt een uitleg van de tekst en een ... Gebeden van de kosmos - N. Douglas-Klotz. Zoekeenboek.nl ... .Bij idere vertaling vanuit het aramees volgt een uitleg van de tekst en een lichaamsgebed. Jezus sprak in het Aramees, een taal dicht bij de aarde en rijk aan beeldende kracht. Zegeningen van de kosmos beschrijft de uitspraken van Jezus; in dit geval de zaligsprekingen in het Evangelie van Lucas. Bij iedere vertaling vanuit het Aramees volgt een uitleg van de tekst en een lichaamsgebed. Dit is een innerlijke weg. Het is de weg van je hart. Het is daar waar je je grootste kracht zult ontdekken - de diepe verbinding met je hogere zelf en met innerlijke leiding. Misschien dat anderen zich zullen verbazen over de keuzes die jij maakt. Misschien reageren ze er zelfs heftig tegen. Laat dit je niet weerhouden. Het begrip wijsheid zit er al in, onderwijzen is het aanzetten van de ander tot wijsheid. Het is dus meer dan 'kennisoverdracht', het gaat er ook om dat je die ander een richting wijst. De oude Grieken zeiden al, dat je er als leraar alleen maar naar kunt streven dat je er in slaagt een student wijzer te laten worden dan hij was op het moment dat hij bij je binnen kwam. Zomaar. De diamant in mijn hart barstte open. Vanaf dat moment zie en beleef ik de wereld compleet anders. Ik kijk nu door de lens van liefde naar de wereld en de "ander". Wat bleef was een prettige leegte, diepe vrede, tevredenheid en een gevoel van thuiskomen. Eindelijk. De Wijsheid van het Hart was geboren. gebeden van de kosmos, werk. Taal Nederlands Vers. datum 01/01/1995 NSTC 9789053400401 Zegeningen van de kosmos: wijsheid voor het hart vanuit de Aramese woorden van Jezus: Amazon.es: N. Douglas-Klotz, W. van der Zwan: Libros en idiomas extranjeros Let in het bijzonder op de kracht van alle woorden die in dit vers worden gebruikt en hoe invoelend het concept van Schepper is in verband met de onafscheidelijke verbondenheid van het wezen van God. Deze nadruk zou het idee volledig moeten afwijzen dat de oppositie tegen God zijn oorsprong vindt in de hoge vlucht van een kwaadaardig wezen dat geheel onafhankelijk is van Hem. de laatste en heerlijke vrucht van het onderwijs van de Wijsheid, zoals we ze hebben in het eerste deel van ons hoofdstuk. "Waar Ik ben, daar zal ook Mijn dienstknecht zijn." In het tweede gedeelte van Spreuken 8 (vs. 22-36) wordt ons de Persoon des Heren steeds duidelijker geschetst, Hij die ons "wijsheid van God geworden is" (1 Kor. 1 ... Kosmos kan verwijzen naar: . heelal of kosmos; Kosmos (satelliet), het Russische onbemande Kosmos ruimtevaartprogramma Kosmos (motorfiets), een Italiaans historisch motorfietsmerk Kosmos Airlines, een Russische luchtvaartmaatschappij; Franckh-Kosmos, een Duitse fabrikant van spellen en puzzels, onder andere Kolonisten van Catan; De Kosmos, een voormalig new age-centrum in Amsterdam Boeken. Bij Kosmos Uitgevers vind je inspirerende boeken op het gebied van Food, Health, Vrije Tijd en Persoonlijke Groei & Spiritualiteit. Bekijk ook onze nieuwe boeken. Scopri Zegeningen van de kosmos: wijsheid voor het hart vanuit de Aramese woorden van Jezus di Douglas-Klotz: spedizione gratu...