Gratis elektronische bibliotheek

Commentaren en Preken over het Boek van de Openbaringen - Paul C. Jong

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: februari 2018
BESTANDSGROOTTE: 5,60
ISBN: 1230002160139
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Paul C. Jong

U kunt het boek Commentaren en Preken over het Boek van de Openbaringen downloaden in pdf epub-formaat na gratis registratie

Omschrijving:

De meeste Christenen van tegenwoordig geloven in de theorie van de opname voor de verdrukking. Omdat zij geloven in deze onjuiste doctrine, welke hen leert dat zij zouden worden opgenomen voor de komst van de zevenjarige Grote Verdrukking, leven zij luie religieuze levens doorweekt van zelfgenoegzaamheid.Maar de opname van de heiligen zal slechts plaatsvinden nadat de zeven bazuinen hebben geklonken totdat de zesde plaag helemaal is uitgegoten, dat will zeggen, de opname zal plaatsvinden nadat de Antichrist temidden wereldomvattende chaos opkomt en de wedergeboren heiligen gemarteld zijn en als de zevende bazuin heeft geklonken. Op dat moment zal Jezus uit de hemel neerdalen en de herrijzenis en opname van de wedergeboren heiligen zal plaatsvinden (1 Thessalonieken 4:16-17).Op die dag zal iedereen in deze wereld op een kruispunt van zijn/haar eeuwige bestemming staan. De rechtschapenen die wedergeboren zijn door in het ''evangelie van het water en de Geest'' te geloven, zullen herrezen en opgenomen worden en dus heersers van het Duizendjarige Rijk en van het eeuwige Koninkrijk van de Hemel worden, maar de zondaars die niet in staat waren aan deze eerste herrijzenis deel te nemen zullen de grote straf ontvangen van de zeven fiolen die door God uitgegoten worden en ze zullen in het eeuwige vuur van de hel gegooid worden.Daarom moet u nu alle onjuiste doctrines van religie en de lusten en verwarrende waarden van deze wereld verwerpen en het ware Woord van God accepteren. Ik hoop en bid dat u door het lezen van mijn reeks over het evangelie van het water en de Geest, allen de zegen zult ontvangen dat al uw zonden weggewassen worden en dat u de tweede komst van onze Heer zonder angst kunt ontvangen.

...n de opname voor d Commentaren en Preken over het Boek van de Openbaringen - Is het Tijdperk van de Antichrist, het Martelaarschap, de Opname en het Duizendjarige Koninkrijk op Komst? (II) (Dutch Edition) eBook: Paul C ... Over het Boek Openbaringen - HOLYHOME.NL ... . Jong: Amazon.de: Kindle-Shop Commentaren en Preken over het Boek van de Openbaringen - Is het Tijdperk van de Antichrist, het Martelaarschap, de Opname en het Duizendjarige Koninkrijk op Komst? (II) (Dutch Edition) - Kindle edition by C. Jong, Paul. Download it once and read it on your Kindle device, PC, phones or tablets. Use features like bookmarks, note taking and highlighting while reading Commentaren en Preken over ... Read "Commentaren en Preke ... bol.com | Commentaren en Preken over het Boek van de ... ... . Jong, Paul. Download it once and read it on your Kindle device, PC, phones or tablets. Use features like bookmarks, note taking and highlighting while reading Commentaren en Preken over ... Read "Commentaren en Preken over het Boek van de Openbaringen Is het Tijdperk van de Antichrist, het Martelaarschap, de Opname en het Duizendjarige Koninkrijk op Komst? (I)" by Paul C. Jong available from Rakuten Kobo. Na de terroristenaanslagen van 11/9, zijn de bezoeken aan de website 'www.rapture Commentaren Bijbelboek Openbaring Bij de prekenserie over Openbaring heb ik de volgende boeken gebruikt: (1) Dit recente commentaar van Klaus Berger: Die Apokalypse des Johannes Het bijzondere aan dit commentaar is: (a) Bergers grondige kennis van de Joodse apocalyptiek en (b) Bergers grondige kennis van de receptiegeschiedenis. Bij elke perikoop geeft Berger ook aan op welke… Het boek zou dan een weerspiegeling zijn van de druk en soms vervolging die christenen van de kant van de Romeinse overheid ervoeren. De visioenen zouden Gods reactie hierop laten zien: God en het schijnbaar weerloze Lam (Openbaring 4-5, 14, 19) overwinnen uiteindelijk de vervolgers, en de christenen zullen delen in die overwinning. Free 2-day shipping. Buy Commentaren en Preken over het Boek van de Openbaringen - eBook at Walmart.com Predikanten en gemeenten die de uitdaging aangaan om het boek ter sprake te brengen, kunnen inspiratie opdoen in Preken over Openbaring. Het boek bevat teksten van preken, suggesties voor bruikbare gebeden en liederen (onder andere een stapellied), en praktische aanwijzingen om ook kinderen bij het onderwerp te betrekken. het niet. Als er wat zichtbaars gebeurt, dan zal het de wederkomst van Christus zijn, aan het eind van de 70-ste week op de Olijfberg. Dat is de meest letterlijke openbaring van Jezus Christus. De gedachte is dat de inhoud van dit boek door de Here Jezus te kennen gegeven wordt aan Johannes, dan wel aan zijn engel. In de praktijk is Het boek Openbaring is bedoeld om de bedreigde en strijdende kerk een hart onder de riem te steken. Een kijkje achter de schermen van de strijdende kerk. Wij beperken ons tot de woorden die Jezus richt tot de gemeente van Efeze (2:1-7). Jezus doet het gordijn opzij en laat aan de gemeente van Efeze eigenlijk drie dingen zien. Jezus is heel dichtbij Daarin gaat het over de gemeente van God, die naar haar aard en roeping tot de hemel behoort. In het boek Openbaring gaat het over de aarde en hoe God daarmee tot Zijn doel komt. In al Gods handelen...