Gratis elektronische bibliotheek

De derde Jezus - Deepak Chopra

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: juli 2008
BESTANDSGROOTTE: 7,78
ISBN: 9789021533537
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Deepak Chopra

De beste pdf van De derde Jezus die u hier kunt vinden

Omschrijving:

'Jezus heeft een probleem. Als mensen hem vandaag de dag aanbidden is het onderwerp van hun aanbidding waarschijnlijk niet degene die ze denken dat hij is. In de loop der jaren is er een mythische Jezus ontstaan. Hij is gebruikt om mensen en naties te verdelen. Hij heeft geleid tot allesvernietigende oorlogen in naam van religieuze fantasieën. De nalatenschap van liefde die te vinden is in het Nieuwe Testament, is bezoedeld met de ergste soort intolerantie en vooroordelen die Jezus zelf gechoqueerd zouden hebben. Maar het ergste van alles is dat zijn lessen gekidnapt zijn door mensen die haten in naam van de liefde.' – Deepak ChopraDeepak Chopra is ayurvedisch geneesheer en een van de meest geliefde schrijvers op het gebied van zingeving, spiritualiteit en wetenschap. Hij is de auteur van onder andere Leven na de dood en Hoe wij God kunnen ervaren. Zijn boeken zijn New York Times-bestsellers en worden in meer dan vijfendertig talen vertaald. Zie www.deepakchopra.com.

... hij Jezus niet kende. Nooit meer weg van mijn Jezus ... De derde Jezus - indenolifant.nl ... . Nooit meer weg van het Lam dat geslacht werd voor mij. Nooit meer weg van de Heilige Geest Die in mij is komen wonen als Trooster en Onderwijzer over alles van God en de Heere Jezus! Nooit meer weg van het uitzicht op de hemel waar Jezus is en een eeuwige toekomst met Hem en alle andere gelovigen! Met Pasen vieren christenen wereldwijd dat Jezus Christus op de derde dag na zijn kruisiging is opgestaan uit de dood. Wanneer enkele vrouwen naar het graf gaan om Jezus ... Jezus Christus - Wikikids ... . Wanneer enkele vrouwen naar het graf gaan om Jezus een laatste eer te bewijzen, ontdekken ze tot hun ontzetting dat de steen van het graf is weggerold en het graf leeg is. Jezus van Nazareth was 'een mythische figuur' en heeft nooit bestaan. Dat zegt historisch onderzoeker Michael Paulkovich. Hij bestudeerde het werk van 126 schrijvers uit de eerste tot de derde eeuw en vond geen controleerbare verwijzingen naar Christus. Als dat de wekelijkse Sabbat was, dat wil zeggen de zaterdag, dan betekent dit dat de kruisiging op vrijdag plaatsvond. Een ander argument voor de vrijdag zegt dat verzen zoals Matteüs 16:21 en Lucas 9:22 onderwijzen dat Jezus op de derde dag zou opstaan en dat Hij daarom geen drie volle dagen en nachten in het graf zou hoeven doorbrengen....