Gratis elektronische bibliotheek

Geloof is kracht - Herman de Winkel

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: augustus 2010
BESTANDSGROOTTE: 9,45
ISBN: 9789033815744
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Herman de Winkel

Alle Herman de Winkel boeken die u van ons leest en downloadt

Omschrijving:

In deze cadeauboekenserie staat ds. Herman de Winkel stil bij 3 bekende bijbelse thema¿s: geloof, hoop en liefde. Op aansprekende wijze weet hij bijbelteksten over deze onderwerpen te overdenken en dichtbij te brengen. In Geloof is kracht zien we dat het geloof in Jezus Christus enorm krachtig is.Hoop op God laat zien hoe vast en zeker de hoop op God voor ons is. Liefde van God staat stil bij de kracht van Gods liefde. Een liefde die je leven totaal verandert en door jou heen ook anderen kan bereiken en veranderen. De teksten en gedachten in de boeken zijn aangevuld met prachtige sfeerfoto¿s. Dit maakt de boeken tot een mooi cadeau om weg te geven. De onderwerpen zijn nauw verweven met elkaar. Samen vormen de boeken een mooie serie.

... Lees verder 6-03 Kracht uit geloof → Bijbelteksten over Kracht - Maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn… Ik ben tegen alles bestand door hem die mij kracht geeft… Hij geeft de vermoeide kracht, de machteloze geeft hij macht in overvloed… Omdat Christus mij kracht schenkt, schep ik vreugde in mijn zwakheid: in… Maar de Heer is trouw, hij zal u kracht geven en u… Geloof is kracht van Herman de Winkel voor €3 ... Geloof is kracht | Herman de Winkel | Boeken | Kameel.nl ... .95 - In deze cadeauboekenserie staat ds. Herman de Winkel stil bij 3 bekende Bijbelse thema s: geloof, hoop en liefde. Op aansprekende wijze weet hij Bijbelteksten over deze onderwerpen te overdenken en dichtbij te brengen. In Geloof is kracht zien we dat het geloof... De één baseert zijn geloof op dat wat wetenschappers beweren, waarbij er steeds meer wetenschappers hun geloof verliezen vanwege nieuwe ontdekkingen, terwijl de ander zijn geloo ... 5951.mmark.nl - Boek PDF Geloof is kracht ... .95 - In deze cadeauboekenserie staat ds. Herman de Winkel stil bij 3 bekende Bijbelse thema s: geloof, hoop en liefde. Op aansprekende wijze weet hij Bijbelteksten over deze onderwerpen te overdenken en dichtbij te brengen. In Geloof is kracht zien we dat het geloof... De één baseert zijn geloof op dat wat wetenschappers beweren, waarbij er steeds meer wetenschappers hun geloof verliezen vanwege nieuwe ontdekkingen, terwijl de ander zijn geloof baseert op de Bijbelse boodschap, die nu al zes duizend jaar in bijna heel de wereld haar levensvernieuwende kracht heeft bewezen. Geloof heeft veel kracht. Met geloof kun je problemen aan waar je als een berg tegen opziet. Wat is geloof? Hoe kun je het sterker maken? In wie moet je geloven? In Helmond is vrijdagavond een noodverordening afgekondigd. Die geldt voor de hele gemeente. Ook worden vier gebieden aangewezen als veiligheidsrisicogebied. De politie kan er preventief fouilleren. In Geloof is kracht zien we dat het geloof in Jezus Christus enorm krachtig is. Ons aardse leven heeft een toekomstperspectief: eeuwig leven bij God! Beschrijving In Geloof is kracht zien we dat het geloof in Jezus Christus enorm krachtig is.Hoop op God laat zien hoe vast en zeker de hoop op God voor ons is. Liefde van God staat stil bij de kracht van Gods liefde. Een liefde die je leven totaal verandert en door jou heen ook anderen kan bereiken en veranderen. Ds. Herman de Winkel staat in deze cadeauboekenserie stil bij 3 bekende bijbelse thema's: geloof, hoop en liefde. Op aansprekende wijze overdenkt hij bijbelteksten over deze onderwerpen en brengt hij ze dichtbij jou als lezer. Het zijn prachtige boeken die ook goed als dagboekje gebruikt kunnen worden. De bijbelteksten en beknopte overdenkingen zijn aangevuld met […] Over Geloof is kracht Dit wil de Vader: dat iedereen die de Zoon ziet en in Hem gelooft, eeuwig leven heeft, en dat ik hen op de laatste dag uit de dood zal opwekken. Johannes 6:40 Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren, en ieder die de Vader liefheeft, heeft ook lief wie uit Hem geboren zijn. Geloof is kracht bij Boeken.com. Bij boeken.com vind je altijd wat je zoekt. Geloof is kracht, van H. de ...