Gratis elektronische bibliotheek

Het vaderhart van God - F. MacClung

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: januari 9999
BESTANDSGROOTTE: 4,79
ISBN: 9789060673379
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: F. MacClung

U kunt het boek Het vaderhart van God downloaden in pdf epub-formaat na gratis registratie

Omschrijving:

Wie is God eigenlijk? Hoe is zijn karakter?De schrijver van dit boekje neemt u mee op een ontdekkingsreis naar God als uw Vader. Vaak blijkt ons beeld van God verwrongen te zijn door de relatie met onze ouders en ervaringen uit ons verleden. De schrijver laat u aspecten van God zien die u een vollediger vaderbeeld kunnen geven. Hij moedigt u aan stappen tot genezing te ondernemen en een verantwoordelijke houding ten opzichte van God en medemens te ontwikkelen.Floyd McClung is een van de leiders van Jeugd met een Opdracht. Hij heeft jarenlang met zijn gezin in de rosse buurt van Amsterdam gewoond en daar onder drugsverslaafden en prostituees gewerkt. Hij is van grote betekenis voor Nederlandse christenen geweest. McClung staat nu aan het hoofd van het All Nations Institute in de Amerikaanse staat Colorado. Daar worden mensen opgeleid om gemeenten te stichten onder volken die het minst in aanraking zijn gekomen met het evangelie.

...we, frisse ervaring zult hebben van Gods liefdevolle Vaderhart dat naar jou uitgaat, zodat je - helemaal opnieuw - aanbiddend staat voor jouw Vader God ... 21 juni 2020 het Vaderhart van God - YouTube ... . Bijbelteksten over de Vader - Zo liefdevol als een vader is voor zijn kinderen, zo liefdevol is… Bedenk toch hoe groot de liefde is die de Vader ons heeft… Vader, u hebt hen aan mij geschonken, laat hen dan zijn waar… Aan onze God en Vader komt de eer toe tot in alle eeuwigheid. Amen… Een dwaas veracht de lessen van zijn vader, wie berispingen ter harte… Vlogje 21 juni 2020 over het Vaderhart van God en wie jij bent als z ... WWJB Conferenties - Vaderhart.nl ... . Amen… Een dwaas veracht de lessen van zijn vader, wie berispingen ter harte… Vlogje 21 juni 2020 over het Vaderhart van God en wie jij bent als zoon of dochter van hem. Nav Matteüs 3 en 4. Incl tips voor vaderschap Het vaderhart van God. By Rebekka van Loenen on 0 Comments 'Jezus vertelde een gelijkenis. Een man had twee zonen. Op een dag zei de jongste: Vader, ik wil mijn deel van de erfenis nu al hebben.' - Lucas 15:11-12. In Lucas 15 ... Die zelfvoldaanheid is nu weg, ik kwam weer terug op de plek waar ik moest zijn: bij het vaderhart van God", aldus Jan. "Ik heb mijn vertrouwen in God nooit verloren, maar ik heb het hier op deze prachtige plek op een nieuwe manier mogen ontdekken. Als je in de stilte loopt en naar boven kijkt, daar is God. Ik zie Hem niet, maar Hij is er ... Het is een tendens die het hart van God treft. Gods Vaderhart! God de Vader Ik kan het niet genoeg benadrukken: God is de God van generaties. Al vanaf de eerste bladzijden wordt in de Bijbel duidelijk dat Gods programma de voortgang van generaties betreft. Het vaderhart van God. Informatie Wie is God eigenlijk? Hoe is Zijn karakter? De schrijver van dit boekje neemt u mee op een ontdekkingsreis naar God als uw Vader. Vaak blijkt ons beeld van God verwrongen te zijn door de relatie met onze ouders en ervaringen uit ons verleden. Op de vraag welke boodschap ze vooral wil doorgeven als zangeres en aanbiddingsleider, blijft het een paar seconden stil in haar lichte woonkamer. "Ik wil mensen ten diepste meenemen naar het Vaderhart van God. Dat is voor mij waar het om draait. Mijn diepste verlangen is dat jongeren en ouderen Gods liefde echt leren kennen. Het laatste gedeelte van het boek laat zien hoe onze houding en reactie zouden moeten zijn als God werkelijk een liefdevolle Vader is. Het Vaderhart van God is een liefdevolle uitnodiging aan de lezer om een heel nieuwe relatie met God aan te gaan. Het leek ons niet juist omte stoppen met het VaderHuis. We willen graag een plek inDen Haag blijven waar men de nieuwe openbaring van het Vaderhart van God kan blijven horen. Het aantal diensten willen we echter in eerste instantie terugbrengen naar twee per maand. Nieuwe locatie Het is een hele week onderwijs en bediening rond het thema "Vaderhart van God" zodat jouw persoonlijke openbaring rond het Vaderhart verdiept wordt. Een aanrader voor één ieder die zijn relatie met z'n hemelse Papa wil verdiepen maar ook voor hulpverleners die willen opgeleid worden in dit domein. Het Vaderhart van God. © 2020 Levend Evangelie Gemeente. All Rights Reserved Een bemoedigende Bijbelstudie met Henk van Zon en Hans Agteres. Al onze televisie Bijbelstudies zijn gratis beschikbaar, maar kosten wel geld om te maken. Uw gift is daarom van harte welkom. Info ... Het vaderhart van God vrijdag 1 november 9:30 t/m 11:30 uur. toevoegen aan mijn agenda 9:30-11:30, Wijk en Aalburg, Tulpstraat 5. Henk Bruggeman spreekt over het vaderhart van God op de interkerkelijke vrouwenochtend. Vanaf 9:15 uur is er koffie en thee. Voor meer informatie: Aartje ... Het is belangrijk om een diepere relatie en intimiteit met Abba God onze hemelse Vader te hebben . Dit is mogelijk als we nauw verbonden zijn met het Vaderhart van God en zo Zij...